مقالات

عروسک های انگشتی برای چه سنی هستند؟

عروسک انگشتی برای کودکان

کودکان پیش دبستانی و مهدکودک نسبت به کودکان نوپا دامنه توجه بیشتری دارند. معمولاً آنها زیاد صحبت می کنند و سؤالات زیادی می پرسند. آنها دوست دارند با چیزها و با مهارت های فیزیکی هنوز در حال ظهور خود آزمایش کنند. آنها دوست دارند با دوستان بازی کنند و دوست ندارند ببازند!

بچه ها از چه سنی با عروسک بازی می کنند؟

چیزهایی برای تظاهر و ساختن بلوک‌های زیادی برای ساختن سازه‌های پیچیده، اسباب‌بازی‌های حمل‌ونقل، مجموعه‌های ساختمانی، مبلمان اندازه کودک (ست‌های آپارتمانی، غذای بازی)، لباس‌های آرایشی، عروسک‌ها با لوازم جانبی، عروسک‌های نمایشی و عروسک های انگشتی و اسباب بازی های آب بازی این ها اسباب بازی های خوبی برای کودکان 3 تا 6 ساله هستند. بازی فقط خنده را افزایش نمی دهد، در واقع برای رشد کودک ضروری است. در واقع، بازی، از زیرچشمی نگاه کردن تا عروسک های انگشتی، به یک بار کلی از مزایای شناختی، فیزیکی، اجتماعی، عاطفی و رفاهی برای کودکان ما کمک می کند. حتی یک فعالیت ساده مانند بازی کردن یا ساختن عروسک های انگشتی با کودک نوپا با نتایج مثبت رشد همراه است. بازی با عروسک انگشتی برای کودکان مهارت هایی را ایجاد می کند که برای گروه سنی کودک نوپا مناسب است.
لیست قیمت عروسک های انگشتی پرشین

عروسک های انگشتی برای سرگرمی و رشد شناختی

از نظر شناختی، عروسک های انگشتی به کودکان نوپا کمک می کنند تا هماهنگی دست و چشم را توسعه دهند. آنها همچنین به بچه ها کمک می کنند تا دیدگاه های مختلف را درک کنند و همدلی را توسعه دهند. از عروسک انگشتی برای کودکان می توان برای آموزش دور زدن و حل تعارض و همچنین ایجاد مهارت های حرکتی ظریف استفاده کرد. وقتی نوبت به بازی عروسکی با انگشت می رسد، از تشویق کودک نوپا نترسید. بازی کردن یک مهارت است و همه کودکان نمی دانند چگونه آن را انجام دهند. والدین می توانند با استفاده از عروسک های انگشتی به کودکان نوپا یاد بدهند که بازیگوش باشند تا داستانی را به نمایش بگذارند که مربوط به فرزندشان است. به عنوان مثال، اگر فرزندتان عاشق قطار است، داستانی در مورد عروسکی بسازید که عاشق قطار است تا توجه او را جلب کنید. لحن صدای خود را تغییر دهید، انگشتان خود را تکان دهید و از وسایلی برای پریدن، دویدن یا پنهان شدن عروسک‌ها استفاده کنید. سپس اجازه دهید فرزندتان رهبری را بر عهده بگیرد و روایت خود را بسازد.

چگونه بازی کنیم؟

با عروسک های انگشتی از پارچه رنگارنگ بازی کنید تا کودک خود را سرگرم کنید. او تماشای این عروسک‌های حیوانی را که روی انگشتان شما تکان می‌دهند، در حالی که درباره هر حیوانی صحبت می‌کنید، دوست خواهد داشت. صداهای مربوطه یا صداهای حیوانات را ایجاد کنید و داستان های ساده ای در مورد آنها ایجاد کنید.

فرزند من چه خواهد آموخت؟

تخیل و ردیابی بصری را بهبود می بخشد. همچنین نواحی مختلف مغز از جمله شنوایی، بینایی و حافظه را تحریک می کند.

عروسک انگشتی برای کودکان یک برنامه درسی گسترده، خلاقانه و رشدی را در یادگیری کودکان ارائه می دهند. دنیای جدیدی از تخیل و کاوش را تحریک می کند که رشد همه جانبه را برای کودکان تشویق می کند، به طوری که هر کودک نه تنها از نظر جسمی، معنوی و اجتماعی شکوفا خواهد شد. در شخصیت های مختلف موجود است

تخیل: بسیاری از فرآیندهای آموزشی تمایل به خنثی کردن تخیل دارند. بازی عروسکی این تخیل را زنده نگه می دارد.

صحبت کردن: مکالمه می تواند به یک بازی تبدیل شود نه مشکل. کودکان همچنین یاد می گیرند که به کلمات خود فکر کنند تا ایده های آنها توسط دیگران درک شود

گوش دادن: وقتی بزرگسالان از عروسک‌ها برای گفتن داستان و ارائه دستورالعمل استفاده می‌کنند، عروسک‌ها با جلب توجه آن‌ها می‌توانند مهارت‌های شنیداری و رشد واژگان را تقویت کنند.

خلاقیت: به خلاقیت آنها اجازه دهید تا نقش ها، قوانین و داستان ها را بسازند

بیان: عروسک ها، فضایی بدون فشار را برای کودکان باز می کنند تا احساسات مختلف مانند کنجکاوی، شگفتی، گیج و شادی را بیان کنند!

اعتماد به نفس: وقتی بچه ها عروسکی در دست دارند که با آنها صحبت می کند، احساس قدرت می کنند که در مقابل دیگران صحبت کنند و رفتار کنند. این باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود

عروسک انگشتی پارچه ای

در واقع، ممکن است سرگرم کننده ساده به نظر برسد، اما تحقیقات نشان داده است که بازی عروسکی با انگشت به آموزش کنترل حرکتی، خودکنترلی، حافظه، مهارت های اجتماعی، واژگان و مهارت های زبانی کمک می کند. بعلاوه، اگر صدا را در خود بگنجانید مثلاً از طریق آواز خواندن، یا از کودک دعوت کنید تا برای هر عروسک صدایی بسازد، این می تواند باعث رشد بیشتر عصبی شود. علم به ما نشان می دهد که مخچه (یا ``مغز کوچک`` که نقش مهمی در کنترل حرکتی و عملکردهای شناختی ایفا می کند) در نوازندگان پنج درصد بزرگتر است، که نشان می دهد ترکیب نواختن با انگشت، آهنگ ها و قافیه ها ایده خوبی است و عجله نکنید! زمان و فضای کافی برای بازی با کودک نوپا خود پیدا کنید. زمان بازی بدون وقفه را برنامه ریزی کنید و آن را اولویت بندی کنید، این برای رشد کودکان ضروری است.

عروسک انگشتی برای کودکان

انتخاب یک اسباب‌بازی کودک چه برای فرزند خودتان باشد، چه بچه دوست یا فرزند یکی از اعضای خانواده می‌تواند بسیار سخت باشد. اگرچه ایرانی ها 20 میلیارد تومان در سال برای اسباب بازی های کودک خرج می کنند، دشوار است که بدانیم کدام اسباب بازی سرگرم کننده، آموزشی و از نظر رشدی مناسب است. گزینه ها بی پایان به نظر می رسند، با نتایج جستجو در سایت های خرده فروشی رایج در صدها، اگر نه هزاران. آیا قیمت یک شاخص قابل اعتماد برای کیفیت است؟ آیا پیشرفت های تکنولوژیکی مفید هستند؟ والدین و معلمان عزیز باید توجه داشته باشند که عروسک انگشتی برای کودکان یکی از بهترین گزینه هایی هست که هر فردی می تواند برای فرزند یا دانش آموز خود انتخاب کند زیرا شما می توانید با اجرای نمایش عروسک انگشتی برای کودکان در مدرسه و خانه علاوه بر اینکه آنها را سرگرم می کنید می توانید درس های آموزنده ای به آنها دهید تا در اجتماع بهترین تصمیمات را بگیرند.

عروسک انگشتی خانواده

ما تفاوت های قابل توجهی بین این دو نوع اسباب بازی از نظر نحوه بازاریابی پیدا کردیم. با اسباب بازی های سنتی بیشتر که به عنوان پشتیبان توسعه فیزیکی به بازار عرضه می شوند و اسباب بازی های تکنولوژیکی بیشتر با هدف توسعه شناختی. با این حال، این شرکت ها همیشه محققانی ندارند که بررسی کنند آیا این اسباب بازی ها واقعاً به یادگیری کودکان کمک می کند یا خیر. اما باید توجه داشته باشید که عروسک انگشتی برای کودکان یکی از مفیدترین ابزار بازی برای کودک می باشد زیرا والدین و معلمان عزیز می توانند از طریق بازی و نمایش به کودکان خود آداب معاشرت و درس های زیادی را بیاموزند تا در زندگی اجتماعی خود بهترین رفتار و واکنش را داشته باشند. پرشین صبا یکی از تولیدکنندگان ایرانی پیشرو در زمینه تولید عروسک انگشتی برای کودکان می باشد که هدف آن کیفیت بالا و هزینه پایین می باشد تا همگان بتوانند از این عروسک های زیبا و متفاوت بهره مند شوند.

عروسک انگشتی حیوانات

تحقیقات نشان می‌دهد که مراقبان هنگام بازی با اسباب‌بازی‌های فنی در مقایسه با اسباب‌بازی‌های سنتی با فرزندانشان کمتر پاسخگو و ارتباط برقرار می‌کنند. بنابراین انتخاب اسباب‌بازی‌های سنتی، مانند عروسک نمایشی و عروسک انگشتی، ممکن است یکی از راه‌های تقویت انواع تعاملاتی باشد که از توسعه سالم حمایت می‌کنند. شما می توانید از طریق عروسک های انگشتی حیوانات به کودکان خود انواع حیوانات را با نمایش آموزش دهید تا بهتر در ذهن آنها بماند. در این زمینه پرشین صبا یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید عروسک انگشتی فعالیت می کند که دارای تنوع باورنکردنی از عروسک انگشتی برای کودکان است که به صورت تک و عمده به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

عروسک انگشتی نمدی

به طور کلی، تحقیقات نشان می دهد که در بیشتر موارد، اسباب بازی های سنتی تعاملات و تجربیات بهتری نسبت به اسباب بازی های تکنولوژیکی ارائه می دهند. هنگام خرید یک اسباب‌بازی، به تجربیاتی که می‌خواهید کودک در زندگی‌تان داشته باشد فکر کنید، در مورد اهداف یک اسباب‌بازی خاص فکر کنید، سعی کنید فرصت‌هایی را برای تعاملات با کیفیت بالا فراهم کنید و به یاد داشته باشید که از آن لذت ببرید. شما می توانید با نمدهایی که در همه فروشگاه های وجود دارد، عروسک انگشتی دلخواه خود را بسازید و با آن نمایش اجرا کنید تا لحظات جذابی را سپری کنید. در غیر اینصورت شما می توانید از عروسک های جذاب و متفاوت پرشین صبا استفاده کنید که دارای تنوع بالایی می باشد و شما می توانید به راحتی عروسک انگشتی دلخواه خود را انتخاب و با آن یک نمایش دیدنی اجرا کنید. همچنین مدارس ها می توانند با تماس با ما بهترین پیشنهادها را جهت دریافت این عروسک های فوق العاده دریافت کنند تا بتوانند شرایط ویژه ای را برای دانش آموزان خود فراهم کنند و بتوانند نسبت به سایر مدارس متفاوت باشند. پرشین صبا تولیدکننده انواع عروسک انگشتی برای کودکان در تهران می باشد که آماده ارائه خدمت به عمده فروشان و مدارس می باشد. جهت مشاوره و سفارش و دریافت لیست قیمت عروسک انگشتی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.